خبرهای داغ:
کارآفرین بسیجی در گفت و گو با بسیج:

ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر / برای توسعه کارگاه نیازمند حمایت بسیج سازندگی هستیم 

تبریز- کارآفرین بسیجی با بیان اینکه دو کارگاه خیاطی راه اندازی کرده است، از اشتغال ۶۰ نفری بانوان در این کارگاه ها خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۵۳۲
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

طاهره حکمت منش در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: ساکن روستای اردها سراب هستم و تقریبا نزدیک ۲۰سالی است که در عرصه خیاطی فعالیت دارم.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای دیرینه ام داشتن کارگاه بود تا کاری بزرگتر از شخصی دوزی انجام دهم ولی متاسفانه هیچ پشتوانه ای نداشتم تا به کارم گسترش دهم.

حکمت منش اضافه کرد: تقریبا از سال ۹۸ کارم را در کارگاه شروع کردم تا تجربیات لازم را جهت دایر کردن کارگاه بدست بیارم بخاطر رسیدن به این هدفم تلاش کردم تا اصول کارگاه داری را یاد بگیرم و در همین راستا از آنجایی که با بسیج سازندگی و پایگاه بسیج همکاری داشتم و سرگروه یکی از صندوق های  اشتغالزایی هستم زیر مجموعه هایی را دعوت به کار کردم.

ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر / برای توسعه کارگاه نیازمند حمایت بسیج سازندگی هستیم 

این بانوی کارآفرین ب بیان اینکه به جلسه ای  در بسیج سازندگی برای ایجاد کارگاه دعوت شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی تعدادی چرخ در اختیارم گذاشتند و طبق شرایط  مبلغ ۷۰ میلیون تسهیلاتی از این نهاد به بنده تعلق گرفت تا بتوانم کارگاه راه اندازی کنم.

حکمت منش میزان مبلغ دریافتی را برای گسترش و توسعه کارش کم دانست و گفت: تقاضای تسهیلات با مبلغ بالا دارم که تا بتوانم کارگاهم را توسعه داده و برای افراد زیادی اشتغال زایی کنم.

وی همچنین بیان کرد: برای راه اندازی این‌ کارگاه باید سرمایه گذار جذب می کردم که از طریق آشنایانی با سرمایه گذاری و بستن قرارداد با وزرات دفاع کارگاه را تبدیل به کارگاه تولید لباس نظامی کردیم ولی باز نیازمند حمایت مالی از طرف نهاد بسیج سازندگی برای توسعه کار هستیم.

حکمت منش ادامه داد: در حال حاضر نزدیک ۶۰ نفر در دو‌ کارگاه مشغول کار هستند و هدف ما ایجاد کارگاه های  زیاد در شهر و روستاها و احیای کارکاه های راکد است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار